§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Boisko do piłki nożnej jest obiektem Klubu Sportowego „Spin”.
2. Do dyspozycji korzystających z boiska są szatnie, natryski i sauna.
3. Osoby korzystające z boiska oświadczają, że Ich stan zdrowia pozwala im uczestniczyć w zajęciach sportowych.
4. Klub nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatni i na boisku.
§ 2. REZERWACJA BOISKA
1. Rezerwacji boiska można dokonać osobiście w recepcji Klubu lub telefonicznie:
17555 47 15 / 608-67-67-00, codziennie od poniedziałku do niedzieli w godz. od 08:00 – 22:00.
2. Osoba posiadająca rezerwację jest zobowiązana do powiadomienia o jej anulowaniu
3. z jednotygodniowym wyprzedzeniem.
§ 3. OPŁATA ZA BOISKO
1. Opłaty za korzystanie z boiska należy bezwzględnie dokonać przed wejściem na boisko w recepcji „SPINKLUBU”.Opłaty za
boisko są pobierane wg cennika.
2. Opłaty za stałą rezerwacje dokonuje się za miesiąc z góry.
3. W przypadku nie powiadomienia o anulowaniu rezerwacji w wyznaczonym terminie, posiadająca ją osoba jest zobligowana
zapłacić za daną rezerwacje na boisko
4. Opłata za godzinę korzystania z boiska obejmuje: wejście na boisko, efektywny czas gry i zejście z boiska.
§ 4. ZASADY KORZYSTANIA BOISKA
1. Osoby przystępujące do gry na boisku są zobowiązane do zgłoszenia wejścia na teren boiska w recepcji.
2. Nie wolno korzystać z boiska bez uiszczenia opłaty.
3. Pierwszeństwo korzystania z boiska mają osoby, które dokonały rezerwacji terminowej.
4. Osoby wynajmujące boisko mają prawo do korzystania z nich w określonych godzinach uzgodnionych wcześniej w recepcji.
5. Na teren boiska wolno wchodzić jedynie w stroju sportowym i obuwiu zamiennym z podeszwą przystosowaną do gry
na sztucznej trawie.
6. Bezwzględny zakaz grania w korkach – Lankach.
7. Nieprzestrzeganie regulaminu wiąże z karą grzywny w wysokości 100 zł i jednoczesną utratą rezerwacji w Klubie i
natychmiastowym rozwiązaniu umowy.
8. Na boisku obowiązuje zachowanie porządku, spokoju i czystości.
9. Na boisku obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych i palenia tytoniu.
10. Odpowiedzialność za szkody poczynione na terenie boiska ponosi użytkownik.
11. Instruktorzy prowadzący zajęcia z dziećmi i młodzieżą niepełnoletnią zobowiązani są do przybycia na 5 minut przed
planowaną godziną rozpoczęcia zajęć i opuszczenia obiektu po wyjściu ostatniego z uczestników.
§ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania obiektu i jego obsługi prosimy zgłaszać w recepcji „SPINKLUBU”.
Masz pytania?
Skontaktuj sie z nami!